Om kulturtenesta i Kinn kommune

Kulturtenesta er lokalisert både i Måløy- og Florø-delen av kommunen.

Vi samarbeider breitt med andre kommunale tenester, frivillige lag og organisasjonar, det frie kunstfeltet, profesjonelle kulturinstitusjonar, kulturnæringsaktørar og tilgrensande fagfelt. Hovudmålet er forankra i vedteken kommuneplanen sin samfunnsdel.  Her heiter det at Kinn skal ha eit variert og rikt kultur-, idretts- og foreiningsliv for alle, med gode kulturopplevingar og møteplassar. I strategiane heiter det mellom anna at byane våre skal utviklast som attraktive, urbane og kulturelle senter på kysten. Det skal støttast opp om anleggsutvikling innan kultur, idrett og friluftsliv. Uformelle møteplassar for ungdom der trygge vaksne er tilstades skal prioriterast.

Kulturtenesta har om lag 16 årsverk fordelt på omlag 25 tilsette. Kulturtenesta er administrativt organisert under samfunn, kultur og miljø, og organisasjonskartet vårt finn du her.

Vi utfører drifts- og utviklingsoppgåver, åleine eller i samskaping med andre, innan felt som:

Kontaktinformasjon til dei tilsette finn du her