Helsestasjontenester på Helsenorge

Bilde av ein ung gutt som har på seg headset og som ser ned i telefonen sin.  - Klikk for stort bileteIllustrasjon: VH-Studio/Mostphotos

Kinn kommune vil frå 01.03.2023 ta i bruk DigiHelsestasjon, der du enkelt og trygt kan kontakte helsestasjonen via Helsenorge.

DigiHelsestasjon er ei nasjonal fellesløysing for digital kommunikasjon mellom brukar og helsestasjon/ skulehelsetenesta, her inngår også svangerskapsomsorga.

Kjernen i DigiHelsestasjon er å tilby sikre, digitale tenester for gravide, føresette til barn i alderen 0–5 år, samt barn og unge i skulehelsetenesta og deira føresette.

DigiHelsestasjon gjer at innbyggarane i Kinn kommune, som er brukar av helsestasjon- og skulehelsetenesta kan:

• sende og ta i mot meldingar til/frå jordmor-, helsestasjon- og skulehelsetenesta.
  • sjå sine timeavtaler og avbestille desse.
  • Få varsel om planlagde avtaler via SMS eller e-post.

For at vi skal kunne bruke denne tenesta på ein effektiv og god måte, må du som brukar logge deg inn på Helsenorge.no, akseptere brukarvilkår og samtykke til å kommunisere med oss via Helsenorge.

Meir informasjon om digital helsestasjon finn du her