Bente Nilsen takkar av etter imponerande innsats for Kinn kommune

Bente Nilsen, ein utrettelig pådrivar og eldsjel i Flora og seinare Kinn kommune, skal no slutte som lokalpolitikar og dagleg leiar for Frivilligsentralen i Florø. Bente har vore ein uvurderleg ressurs sidan ho starta i kommunen i mars 2015, og hennar engasjement har sett djupe spor etter seg. Eit samla kommunestyre takka i går Bente for innsatsen.

Som dagleg leiar for Frivilligsentralen i Florø har Bente vist eit engasjement og omsorg for innbyggarane som få kan måle seg med. Hennar arbeid har skapt fellesskap, styrka frivillig innsats og gjort Florø til ein betre stad å bu. Bente har alltid stått i spissen for frivilligheita og har hatt ein unik evne til å samle folk rundt seg, inspirere til engasjement og bygge bruer mellom ulike grupper i samfunnet.

Bente har også hatt ein markant politisk rolle gjennom sitt mangeårige engasjement i SV. Hennar politiske arbeid har vore prega av sterk rettferdssans, ein utrøytteleg kamp for sosial likskap og ei ekte omsorg for dei mest sårbare i samfunnet.

Når Bente no vel å gå vidare, mister Kinn kommune ein verdifull medarbeidar. Vi takkar henne for den uvurderlege innsatsen og dedikasjonen ho har vist gjennom åra. Bente har ikkje berre vore ein leiar, men også eit førebilete og ein inspirasjon for alle som har hatt gleda av å samarbeide med henne.

Vi ønskjer Bente all lykke til vidare og er sikre på at hennar engasjement og varme vil sette positive spor også i hennar framtidige prosjekt.

Tusen takk, Bente, for alt du har gjort for Kinn kommune!