Innkjøpsavdelinga skal sjå til at lovverk for offentlege anskaffingar vert følgt og hjelpe tenesteleiarane i deira innkjøp.
Om innkjøpsavdelinga
- Innkjøp står for gjennomføring av alle anskaffingar i Kinn kommune
- Inngår rammeavtalar
- Ivaretaking av gjeldande regelverk og forskrifter
- Vere mellomledd mellom tenestene og marknaden
- Bidra til kompetanseutvikling innan fagområdet
- Gi råd til tenestene om innkjøp
- Utgreiingar og arbeidsoppgåver etter kommunedirektøren si avgjerd
Andre oppgåver som ligg til innkjøpsavdelinga:
- Forsikringsansvarleg
- Gi råd og rettleiing i samband med forsikringssaker og skader
- Telefoni
- Opprette/avslutte/endre abonnement
- Hjelp med PUK-kode – ta kontakt med Reidun Toft, Marie Arnstad eller Bjørn Roger Rasmussen.
- eHandel
- Bil
INSS
Kinn kommune leier innkjøpssamarbeidet i Nordfjord, Sunnfjord og Sogn (INSS). Vi gjennomfører anskaffingar og drifter felles rammeavtalar for deltakande kommunar. Gir enkel rådgjeving ved anskaffingsprosessen. I tillegg skal vi hjelpe kommunane med eHandel.
Vi vil også arrangere kurs innanfor fagområdet for deltakande kommunar.
Publisert av Henrik Ulriksen
Publisert 18.11.2020 08.19
Sist endra 05.11.2024 12.19