Kven er vi

Innkjøpsavdelinga skal sjå til at lovverk for offentlege anskaffingar vert følgt og hjelpe tenesteleiarane i deira innkjøp.

Om innkjøpsavdelinga

  • Innkjøp står for gjennomføring av alle anskaffingar i Kinn kommune
  • Inngår rammeavtalar
  • Ivaretaking av gjeldande regelverk og forskrifter
  • Vere mellomledd mellom tenestene og marknaden
  • Bidra til kompetanseutvikling innan fagområdet
  • Gi råd til tenestene om innkjøp
  • Utgreiingar og arbeidsoppgåver etter kommunedirektøren si avgjerd

Andre oppgåver som ligg til innkjøpsavdelinga:

  • Forsikringsansvarleg
  • Gi råd og rettleiing i samband med forsikringssaker og skader
  • Telefoni
    • Opprette/avslutte/endre abonnement
    • Hjelp med PUK-kode – ta kontakt med Reidun Toft, Marie Arnstad eller Bjørn Roger Rasmussen.
  • eHandel
  • Bil

INSS

Kinn kommune leier innkjøpssamarbeidet i Nordfjord, Sunnfjord og Sogn (INSS). Vi gjennomfører anskaffingar og drifter felles rammeavtalar for deltakande kommunar. Gir enkel rådgjeving ved anskaffingsprosessen. I tillegg skal vi hjelpe kommunane med eHandel.

Vi vil også arrangere kurs innanfor fagområdet for deltakande kommunar.

Kontakt

Arve Klokk
Anskaffingssjef
E-post
Telefon 41 53 49 35
Tore Dammerud
Senior anskaffingsrådgjevar
E-post
Telefon 91 35 96 70
Marie Arnstad
Anskaffingsrådgjevar
E-post
Telefon 47 63 56 36
Reidun Hatlenes Toft
Anskaffingsrådgjevar
E-post
Telefon 48 13 24 43
Einar Stavang Haugerud
Anskaffingsrådgjevar
E-post
Telefon 97 52 31 75