
Målet er å vise kor mykje som faktisk skjer i samfunnet vårt, skape ein låg terskel for å kome seg ut døra, finne nye vennar, og skape fellesskap for folk med like interesser.
Logoen til CIVIS i AppStore og GooglePlay ser slik ut:

CIVIS og Friskus – to ting som fungerer i lag
CIVIS er ein «app» du lastar ned til iOS eller Android telefonar på vanleg måte. CIVIS inneheld nyhende frå oss, snarvegar til digitale tenester vi tilbyr, og Friskus sin aktivitetskalender. Heilt i starten når du har lasta den ned, kan du velje Kinn kommune som kommunen du ønskjer å følgje. Deretter kan du velje ut ulike tema du ønskjer å få nyhende frå oss på.
Når du er klar til å bruke CIVIS, har du tre faner nedst i bildet, «Nyheter», «Aktiviteter» og «Selvbetjening».
Friskus er aktivitetskalenderen som er innebygd i CIVIS under fana «Aktiviteter». Til å starte med finn du alle arrangement som arrangørar har lagt inn. Du kan sortere på ulike typar arrangement, kor tid dei skjer og kvar i kommunen!
Den beste opplevinga får du ved å bruke CIVIS! 😊
Korleis laste ned og bruke CIVIS
Her kan du sjå ein kort instruksjonsvideo for korleis laste ned og bruke CIVIS på mobilen din.
Gratis for alle
Alle frivillige lag og organisasjonar og andre aktørar som driv med aktivitetar kan registrere seg som arrangør og bruke løysinga heilt gratis. Det same gjeld deg som berre lurar på kva som skjer. CIVIS er også gratis, og vi publiserer regelmessig informasjon som er nyttig for deg å vite.
Slik bruker du Friskus, og registrerer du deg som arrangør
Det er eit krav om at du må ha eit organisasjonsnummer når du registrerer deg som arrangør. Dersom din organisasjon ikkje har eit organisasjonsnummer, men vil framleis registrere dykk og legge ut arrangement, kan du bruke organisasjonsummeret til Kinn kommune. Då skriv du inn følgande organisasjonsnummer: 820 956 532.
Her kan du sjå opplæringsvideo med Ida frå Friskus, som viser korleis ein registrerer seg, og bruker Friskus som arrangør.
Om du berre vil sjå kva som skjer er det ikkje nødvendig å registrere seg som brukar i Friskus.
Den beste opplevinga får du via appen, men du kan også bruke nettsida
Den beste opplevelsen får du ved å laste ned appen «CIVIS» på mobilen din. Der er aktivitetskalenderen lett tilgjengleg, og du får på same tid lett tilgang på informasjon frå kommunen og våre digitale tenester. Om du berre er interessert i aktivitetar, kan du sjølvsagt besøke oss på kinn.friskus.com.
I CIVIS-appen får du også moglegheita til å følgje andre kommunar som nyttar CIVIS. Du gjør det ved å følgje stega etter du har lasta appen ned til mobilen din. Det kan vere veldig lurt om du til dømes eiger hytte i ein annan kommune, er tilflyttar og vil følgje heimkommunen din, eller vil følgje ein annan kommune av andre grunnar.
Friskus Fritidskonto - Informasjon til foreldre og føresette
Friskus inkluderer også Fritidskonto, ei ordning for økonomisk støtte til fritidsaktivitetar for barn og unge (1. klasse - 18 år) i familiar med økonomiske utfordringar. Dette er viktig informasjon for deg som før har fått dekka faktura gjennom frivilligsentralen, då denne ordninga no er avslutta.
Friskus Fritidskonto – økonomisk støtte
- 1000 kr per halvår (vår 2025) til faste organiserte fritidsaktivitetar. Summen kan variere frå år til år og ordninga gjeld så langt midlane rekk.
Korleis bruke Friskus Fritidskonto?
- Registrer deg på https://kinn.friskus.com med telefonnummer, e-post og passord.
- Opprett fritidskonto for barnet ditt (treng personnummer/d-nummer til føresatt og barn, samt en BankID godkjenning eller liknande).
- Når du har oppretta fritidskonto tar du kontakt med di nærmaste teneste: NAV, Psykisk helse og rus, KURS KF (gjeld introduksjons-deltakarar) Kulturtenesta m/frivilligsentralane og ungdomsavdelinga eller oppvekstsektoren. Ein kontaktperson i tenesta legg inn pengane på fritidskontoen din (som kun kan gå til fritidsaktiviteten) eller rettleier vidare.
- Ønskjer du ikkje å ta kontakt med ei teneste, kan du søkje via dette skjemaet - https://kinn.kommune.no/skjema/skjema/KINN101/ - Søk støtte til fritidsaktivitet - Kinn kommune som vert behandla av Kulturtenesta.
- Betal fakturaen knytt til fritidsaktiviteten i Friskus slik som ein gjer i nettbank. Eventuell restsum betalast i eigen nettbank.
Om faktura blir sendt via Spond, må du be arrangør av fritidsaktiviteten om ein vanleg faktura.
Nyttige lenker: Treng du hjelp?
Friskus hjelpesenter – Her finner du en stor mengde med spørsmål, svar og rettleiinger
Hvordan opprette ny bruker - Friskus hjelpesenter
Hva er Fritidskonto? - Friskus hjelpesenter
Hvordan opprette Fritidskonto - Friskus hjelpesenter
Information in other languages
معلومات لأولياء الأمور والأوصياء حول Friskus Fritidskonto
اعتمدت بلدية كين منصة Friskus، وهي تقويم رقمي يجمع الأنشطة والفعاليات للأطفال والبالغين وكبار السن. كما تتضمن المنصة Friskus Fritidskonto، وهو نظام دعم مالي للأنشطة الترفيهية للأطفال والشباب (من الصف الأول حتى 18 عامًا) من العائلات التي تواجه تحديات مالية. هذه معلومة مهمة لأولئك الذين كانوا يحصلون سابقًا على تغطية الفواتير من خلال المركز التطوعي، حيث تم إنهاء هذا النظام الآن.
Friskus Fritidskonto – الدعم المالي
- 1000 كرونة نرويجية لكل نصف عام (ربيع 2025) للأنشطة الترفيهية المنظمة المنتظمة. قد يختلف المبلغ من عام إلى آخر، ويستمر البرنامج طالما توفرت الأموال.
كيف تستخدم Friskus Fritidskonto؟
- سجّل في https://kinn.friskus.com باستخدام رقم هاتفك، بريدك الإلكتروني، وكلمة المرور.
- أنشئ حسابًا ترفيهيًا لطفلك (ستحتاج إلى رقم الهوية الوطنية/رقم D لولي الأمر والطفل، بالإضافة إلى تأكيد BankID أو ما يعادله).
- بعد إنشاء الحساب، تواصل مع أقرب خدمة لك: NAV، خدمات الصحة النفسية والإدمان، KURS KF (للمشاركين في برامج الاندماج)، قسم الثقافة مع المراكز التطوعية وقسم الشباب، أو قطاع التعليم. سيقوم شخص الاتصال في الخدمة بإضافة الأموال إلى حساب الترفيه (والتي يمكن استخدامها فقط للأنشطة الترفيهية) أو تقديم مزيد من الإرشادات.
- إذا كنت لا ترغب في التواصل مع أي خدمة، يمكنك التقديم من خلال هذا النموذج: https://kinn.kommune.no/skjema/skjema/KINN101/ – "طلب دعم للأنشطة الترفيهية – بلدية كين"، حيث سيتم معالجة الطلب من قبل قسم الثقافة.
- ادفع الفاتورة الخاصة بالنشاط الترفيهي عبر Friskus كما تفعل في الخدمات المصرفية عبر الإنترنت. يجب دفع أي مبلغ متبقٍ من خلال حسابك المصرفي الخاص.
إذا تم إرسال الفاتورة عبر Spond، فيجب عليك طلب فاتورة عادية من منظم النشاط.
روابط مفيدة – هل تحتاج إلى مساعدة؟
- مركز المساعدة Friskus – يحتوي على مجموعة كبيرة من الأسئلة والأجوبة والإرشادات
- كيفية إنشاء مستخدم جديد – مركز المساعدة Friskus
- ما هو Fritidskonto؟ – مركز المساعدة Friskus
- كيفية إنشاء Fritidskonto – مركز المساعدة Friskus