Rammer og retningsliner for taksering av eigedomsskatt

8 8 Opplegg for handsaming av klager på takst og feil

Offentleg ettersyn og handsaming av klager på takst er viktige element i arbeidet med å sikre lik handsaming av eigarane. Handsaming av takstar vil få sterk kvalitetsfokus.

8.1 Feil og feilretting

Dersom sakkunnig nemnd har gjort openbare feil, kan dette rettast opp av nemnda sjølv. Saka vert då ikkje lagd fram for overtakstnemnda. Openbare faktafeil kan rettast av eigedomsskattekontoret. Ved feilretting av takst skal eigar få nye tre veker klagefrist på ny takst.

8.2 Handsaming av klager

Der er fleire metodar for praktisk handsaming av klager på takst. Det praktiske handsamingsopplegget kan nemndene ta stilling til seinare i prosessen. Administrasjonen skal uavhengig av val av opplegg for klagehandsaminga:

  • Journalføre og skanne alle klager og førespurnader om feil
  • Kategorisere klager og førespurnader om feil.