Lovheimel
Klageveg
Klage etter pasient og brukerrettighetsloven § 7-2 med klagefrist 4 veker jf. §7-5.
KPR/IPLOS-registrering
Ja. IPLOS-tenestetype 1 Praktisk bistand-daglege gjeremål. IPLOS kapittel 4 – Funksjonsvariablene.
Eigenbetaling
Ja. Brukar betaler eigenandel for praktisk bistand, og følgjer gjeldande «gebyr og betalingssatsar i Kinn».
Mål for tenesta/føremål
- Gje hjelp til praktiske gjeremål i tenestemottakar sin heim.
- Brukar skal klare seg i eigen bustad med nødvendig hjelp, slik at behovet for plass i institusjon vert unngått eller utsett.
Kriterium for tildeling
- Førebygge behov for andre tenester.
- Brukar skal klare seg i eigen bustad med nødvendig hjelp, slik at behovet for plass i institusjon vert unngått eller utsett.
- Kvardags- meistring og rehabilitering skal vurderast før noko anna.
- Søkjar må ha eit særleg hjelpebehov som følgje av sjukdom, funksjonshemming, alder eller anna.
- Innhente dokumentasjon frå eventuelt lege, fysio- og/eller ergoterapeut.
- Har problem med å ivareta daglege gjeremål i heimen.
- Som eit avlastande tiltak for pårørande med særleg tyngjande oppgåver.
- Heilskapleg vurdering av familien sin situasjon, når søkar bur saman med funksjonsfriske.
- Personar med samtykkjekompetanse må sjølv ynskje tenesta.
Praktiske opplysningar
- Brukar skal klare seg i eigen bustad med nødvendig hjelp, slik at behovet for plass i institusjon vert unngått eller utsett.
- Dersom brukar ikkje er i stand til å utføre oppgåver som m.a. hente ved, bossdunkar til/frå veg, hente post og snømoking må det lagast avtale med pårørande/andre der dette er mogleg.
- Kommunen kan ta omsyn til eigen ressurs- og personalsituasjon ved val av tildeling av type tenester og organisering av desse.
Oppgåver som tenesta ikkje inkluderer
Praktisk bistand inkluderer ikkje
- nedvask
- støvsuging
- reingjering av vindauge
- storopprydding
- hagearbeid
- hente ved
- bringe bossdunkar til/frå vei
- hente post
- snømåking med meir
Ved start av teneste blir det gjort ei vurdering om det er nødvendig med nedvask og opprydding. Kostnaden må brukar dekke sjølv.
Forventningar til tenesteytar
- At du og heimen din blir behandla med respekt.
- At du får ein kontaktperson som du kan kontakte ved behov.
- At dei tilsette har kompetanse.
- Vi gir beskjed om det ikkje er mogleg å komme til avtalt tid.
Forventningar til tenestemottakar
- At brukar eller andre i hustanden er heime når vi kjem.
- At du er positiv til å prøve ut ny teknologi som kan hjelpe deg med at kvardagen din vert enklare og meir sjølvstendig.
- At du gir beskjed til oss i god tid om du ikkje treng hjelp eller du skal reise vekk.
- At du lufter godt inne om du røyker, og at du ikkje røyker rett før vi kjem.
- At du gir tilbakemelding dersom behovet ditt endrar seg og/eller du ikkje er fornøgd med tenestene du får.