Ny gymsal ved Florø barneskole

Florø barneskole er ein gamal skule med gym fasilitetar frå 1930 talet. Desse stetter ikkje lengre dagens krav/forskrift til gymnastikk fasilitetar for ein så stor skule. Per i dag er det 472 elevar ved skulen. Dette prosjektet samkøyrast med reguleringsplanprosjektet for hele området for barneskulen og sjukehustomta. Gymsalen vil også vere viktig med omsyn til den heilskaplege hallkapasiteten i Florø.

Gjennomføringsmodell og prosjektfase

Prosjektet har no gjennomført analysefasen. Prosjektet har vert gjennomført i tråd med gjennomføringsmodellen for prosjekt i Kinn kommune. Faseinndeling for prosjektet er slik som beskrive i flytskjema under.

Illustrasjon av ein gjennomføringsmodell for prosjektet, som viser dei ulike fasane i prosjektet.  - Klikk for stort bileteKlikk på bildet for å gjere det større.

Prosjektet har gjennomført del-fasane fram til og med prosjekt analyse. Prosjektet vil gjennom eit eventuelt politisk vedtak om vidare arbeid, oppnå milepåle passeringa M-1(analyse - frys), og så gå vidare i del-fasen programmering. I denne del-fasen vil ein innhente entreprise tilbod for programmering av prosjektet.

I prosjektplanen har ein søkt å vise ei oversikt over kunnskapsgrunnlag og politiske føringar som er gjeldande for prosjektet per i dag. Prosjektplanen gjer mandat til det vidare arbeidet og aktivitetar som skal løysast i den komande Analysefasen av prosjektet.

Kinn kommune sin årlege vedtekne budsjett og økonomiplan, vil vere styrande for det økonomiske handlingsrommet for realiseringa av prosjektet.

Gjennomført arbeid i denne fasen

Prosjektgruppa har arbeidd med å analysere, identifisere skulen sitt behov, og dei frivillige organisasjonar v/ idrettsrådet sine behov. Det er også utarbeidd interessent-analyse. Analysen seier noko om skulen sine behov, brukarar, og andre som kan vere interessentar i bruk av gymsalen.

Vidare er det gjennomført medverknadsprosessar saman med prosjektet Auka institusjonskapasitet, med folkemøter og møter med prosjekt- og ressursgrupper.

Det er komt inn skriftlige innspel frå naboar og andre intresserte/engasjerte.

Politiske vedtak

Per Arne Solheim