Organisering av reforma

Leve heile livet er forankra politisk og i kommunal leiing. Det er satt ned ei overordna prosjektgruppe som er satt saman av leiarar i kommunen, i tillegg til leiar i eldreråd.

I tillegg er det arbeidsgrupper; ei i Florø og ei i Måløy, LEV VEL Florø og LEV VEL Måløy. Dei har ansvar for samsskaping mellom ulike sektorar og fagområda i kommunen, og å setje tiltak ut til innbyggjarane.

Organisasjonskart som syner organiseringa av LEV VEL prosjektet.  - Klikk for stort bilete

Kinn kommunestyre er prosjekteigar.

Prosjekantansvarleg

Kommunalsjef helse og velferd Norunn Stavø

Prosjektleiar

Fagleiar kultur og helse Jorunn Bakke Nydal og rådgjevar Margit Drivenes Kløvfjell.

Prosjektgruppe

Institusjon: Grete Apalseth
Heimeteneste: Tone Husevåg
Samfunn, kultur og miljø: Heidi Dyrøy
Fag og utvikling: Anders Moen
Folkehelse: Birthe Sandal
Eldreråd: Arne Rognaldsen
Teneste helse: Anita Nordstrand
Tildelingseininga: Iselin Hillersøy Tvenge

LEV VEL Måløy (arbeidsgruppe):

• Frivilligsentral:                 Siv Anett Kupen
  • Kultur/bibliotek:              Ylva Petrikke Seljenes
  • Institusjon                         Tone Husevåg
  • Heimeteneste                  Anita Solberg
  • Eldreråd                              Turid Strand
  • Fysio- og ergo                   Birte Sandal Rikstad
  • Folkehelse:                        Birte Sandal Rikstad
  • Etikk                                     Leni Klakegg
  • Kulturskule:                       Arne Sunnarvik

LEV VEL Florø (arbeidsgruppe):

• Frivilligsentral: Bente Nilsen
  • Bibliotek: Eli Eidsvik
  • Institusjon: Elisabeth Leversund
  • Heimeteneste: Guro Kvalsvik
  • Eldreråd: Arne Rognaldsen
  • Fysio - og ergo: Evy Aarsheim
  • Folkehelse: Elisabeth Solheim
  • Kulturskule: Arne Sunnarvik
  • Etikk: Leni Klakegg

Referansegrupper:

• Kommunedirektørgruppa
  • Eldrerådet
  • Eksterne samarbeidspartar; Universitetet i Bergen, Vestland fylkeskommune, Utviklingssenteret for sjukeheimar og heimesjukepleie

Oppfølging og rammer:

Prosjektleiarane leiar reforma lokalt, og har ansvar for å implementere på alle nivå og igangsetting av ulike fagtema. Prosjektleiarane rapporterer til prosjektansvarleg.

Prosjektgruppa møtes ca. 2 gonger pr. år for å legge planar for reforma og arbeidet vidare.

Det er etablert to arbeidsgrupper, ei i Måløy og ei i Florø. Dei vil får namnet "LEV VEL Måløy" og "LEV VEL Florø". Dette er ei tverrfagleg/sektoriell arbeidsgruppe som har ansvar for heilskapleg og kontinuerlig tverrfagleg samarbeid.

Mellom anna skal arbeidsgruppene:

• Sjå samanhengar og kome med innspel til prosjektgruppa
  • Opprette tiltak og aktivitet
  • Sikre informasjonsflyt både frå prosjektgruppa ut i organisasjonen og frå organisasjonen inn til prosjektet

LEV VEL gruppene har fire møte pr år.

Det er tre referansegrupper knytt til prosjektet, desse vil bli involvert på ulike nivå både knytt til drift og prosjektgjennomføring, utifrå kva/kven dei representerer.

I tillegg vil det bli etablert undergrupper som arbeider med dei ulike satsingsområda i reforma. Desse kan variere i storleik og form. Prosjektgruppa initierer desse og prosjektleiarane har ansvar for gjennomføring av arbeidet i gruppene.