Oppdrag for opprusting av Gate 1 er tildelt

Vi har tildelt oppdraga for opprusting av Gate 1 i Måløy til ACO Anlegg AS. Oppdraget inneber mellom anna oppgradering av overflatene i gata, nytt overvassanlegg, avløpspumpestasjonar, vann- og avløpsanlegg og ny belysning. Prosjektet går over 1,5 år.

Anleggstart skal koordinerast med entreprenøren, og etter byggesøknadar er behandla. Kommunen ønsker at arbeidet settast i gang så fort som mogleg etter avtala er signert. Oppdraget i Gate 1 har ei tidsfrist på 1,5 år, som begynner å løpe etter anleggsarbeidet er i gang.

Kinn kommune har utarbeidd faseplanar saman med Norconsult, som har prosjektert den nye gata. Desse faseplanane delar anleggsområde i mindre område, for å ha fungerande trafikkavvikling og oppretthalde tilgang til butikkane.

Faseplanar skal gjennomgåast med entreprenøren, og skal forbetrast om det er mogleg. Det er svært viktig for kommunen at anlegget påverkar minst mogleg næringslivsaktivitet og befolkning i Gate 1, men ein del støy og redusert framkommelegheit kan opplevast medan arbeidet med den nye gata pågår.