Auka institusjonskapasitet: Kontraktsignering med rådgjevargruppe

Bildet er eit nærbilde av  blå himmel og øvste del av sjukehuset i Florø - Klikk for stort bileteKinn kommune signerer kontrakt med Multiconsult/LINK arkitektur måndag 21. november Kinn kommune, Anita Solbakken

Kinn kommune ved ordførar signerer kontrakt med Multiconsult/LINK arkitektur måndag 21.11.22 kl. 11.30.

Signeringa finn stad på ordførar sitt kontor i Øklandbygget, 3. etasje.

Multiconsult/LINK arkitektur var eitt av til saman fem selskap som konkurrerte om oppdraget etter rådgjevargruppe til investeringsprosjektet Auka institusjonskapasitet. Rådgjevargruppa vil i denne omgang arbeide med programmering, og i første rekke bistå med arkitektkompetanse. Det er stort fokus på kostnadsreduserande tiltak i prosjektet, samstundes som det skal utviklast ein sjukeheim der det er godt å vere.

Meir informasjon om prosjektet finn du her.

Du kan også sjå opptak frå den politiske handsaminga her.