Heimesjukepleie er eit tilbod til deg som har behov for nødvendig helsehjelp, opptrening, opplæring eller hjelp til å meistre daglege aktivitetar.
Dei tilsette i heimesjukepleien kan blant anna hjelpe deg med å ta medisinar, tilrettelegge måltid og hjelpe deg med personleg hygiene. Heimesjukepleien vil tilrettelegge for at du skal klare deg mest mogleg sjølv, slik at du fortsatt kan bu heime.
- At du og heimen din blir behandla med respekt
- At vi har synleg legitimasjon
- At du får ein kontaktperson som har hovedansvar for den hjelpa som du mottek
- At dei tilsette har nødvendig helsefagleg kompetanse, men at nokre gonger kjem assistentar,lærlingar og studentar heim til deg fordi vi er ei lærande bedrift.
- At du gjer dei aktivitetane som du klarar sjølv
- At du er positiv til å prøve ut ny teknologi (velferdsteknologi)som kan hjelpe deg til at kvardagen din vert enklare og meir sjølvstendig
- At du sjølv administrerar medisinane dine når du klarer det
- At du tek imot hjelpemidlar om du har behov for det
- At du om du har tryggleiksalarm bare nyttar den ved akutte behov for helsehjelp
- At du låser opp for oss om du kan, sjølv om vi har nøkkel
- At du har synleg namn og nummer på huset ditt, og opplyst inngang
- At du gir beskjed til oss i god tid om du ikkje treng hjelp eller du skal reise vekk
- At du lufter godt inne om du røyker, og ikkje røyker rett før vi kjem
- At du har tørkepapir,bossposar og flytande handsåpe tilgjengelig
- At du har mikrobølgeovn om du trenger hjelp til /skal trene på å varme middag
- At du har personvekt dersom du får hjelp til veging
- At du gir tilbakemelding dersom behovet ditt endrar seg og/eller du ikkje er fornøgd med dei tenestene du får
Kommunen har plikt til å behandle søknaden din så snart som mogleg. Dersom det ikkje kan avgjerast innan 4 veker skal du ha skriftleg melding om dette, med opplysingar om når du kan vente at det vert gjort vedtak i saka.
Vurdering
Vi kartlegger søknaden din før du får svar.
Sakshandsamar vil kontakte deg for å snakke med deg om søknaden og avtale eit heimebesøk om det vert vurdert som naudsynt i høve til søknaden du har levert.
Når det vert gjort vedtak i saka vil det i vedtaket gå fram om du har fått tildelt tenesta eller ikkje, og kva tenesta omfattar. Du skal alltid få ei grunngjeving om det kan tenkast at du er ueinig i vedtaket. Dersom du ikkje får denne grunngjevinga, og du er misfornøgd med vedtaket, kan du få ei slik grunngjeving ved å kontakte leiar for tildeling. Dette må skje innan 3 veker etter du har mottatt brevet.
Heimesjukepleie er ei gratis teneste.
Dersom du er misnøgd med vedtaket, kan du klage til kommunen innan tre veker frå du mottok vedtaket. Forklar kva du er misnøgd med og kvifor du meiner at vedtaket bør endrast. Treng du rettleiing, kan du vende deg til leiar for tildeling. Kommunen pliktar då å ta ei ny vurdering. Blir avgjerda ståande, blir saka sendt vidare til Fylkesmannen, som avgjer om klaga skal takast til følge. Dette får du melding om.
Klaga skal sendast:
Kinn kommune v/ tildeling helse og velferdstenester, postboks 294,6701 Måløy.
Publisert av Henrik Ulriksen
Publisert 20.09.2019 09.11
Sist endra 05.11.2024 12.22